Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 11:10:42 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/24429 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, Mäe// , Harju maakond, Saue 
vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee, Harju maakond, Harku vald, Laabi 
küla, Tammi tee// Saue vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee// Kliko// 
Mäe, Harju maakond, Saue vald, Hüüru küla, 8 Tallinn-Paldiski tee// 
(Teetruubid, Teed, Kraav, Sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Korduv kooskõlastustaotlus. Eelnev tagasiside 
Hans Keskrand poolt keelduva kirjaga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27170008>  (menetlus nr: 
324010), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister